BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 14, 2009

Akad Nikah


Selepas 12 hari bergelar isteri, baru la nk upload gmbo.hehehe..Alhamdulillah segala yg dirancang berjalan dgn lancar wlpun ada la skt2 dugaan yg berlaku :).tanggal 3 Julai 2009, lepas solat asar, majlis akad nikah dilakukan di masjid kg saya. Sejak pagi jumaat, hati asyik berdebar je.hehehe ... mcm2 benda bermain kt kepala otak ni." aku dh nak kawen ke nie???" perasaan tak percaya.pukul 1tgh hari tu 2 0rg sahabat baik saya ms belajo kt UTM dl dtg.Thanks anid & mas, sudi dtg dr jauh.dlm kol 3 ptg tu, maksu dtg utk makeup.sejam la jgk nk menadah muka ni.rasa mcm muka ni dh kena makeover lak.yelah org mana penah makeup. adik saya siap ambik gmbo sblm & slps.ceh kureng asam.tau la tak cun kalau tak makeup.kalau makeup pun cun la skt..hehehehe
dah siap makeup nk pakai baju pulak.time pakai tudung la susah skt.tudung yg saya beli tu terlembik la pulak.punya la susah nk bentuk tudung.time tu rasa nk nangis je..huahuahua!!!!sbb tu la muka saya nampak bulat ms akad nikah :(
tgh sibuk2 nk pakai tdg ni, pakteh ketuk pintu suruh cepat skt sbb dh masuk asar.kelam kabut la kitaorg.time tu dh kol 5 lebih dah.punya la lama nk bersiap.
smpi kt masjid, nampak en ninja & familynyer.arghhh!!! debar dihati semakin kuat..yelah dh lama tak jumpa en ninja.rasa malu la pulak.hihihi.
majlis akad nikah bermula. kena dgr khutbah nikah dl.punya la lama.kali saya smpi dh kebas.nak kawen punya psl,sabo jelah.dr jauh nampak la en ninja yg berpeluh2.
kemudian kedengaran " aku terima nikahnya 'Ainul Fadzilah Bt Mohd Mustafa dgn mas kahwin RM **** tunai"..lebih kurang mcmtu la. tak tau nk cite perasaan time tu.suke, hepi, berdebar sumenyer ada. Akhirnya aku dh bergelar isteri...yeah!!!!




* saat sblm bergelar isteri *



***Mr & Mrs Ninja***



5 comments:

cikin said...

tahniaaahhhhhhhhhh..:):)

Fadeadsy said...

TAHNIAH TAHNIAHHHHHHHH. i smpi la nih tasempat upload gamba kawen lg. hehe~

ainulfadz said...

TQ Fadeadsy..saya pun curi2 masa je upload gmbo ni.hehe

mastikus said...

fewit~
akhirnya kamu menjadi kakak ipar ku
hehe

ejdeejasmi said...

salam kak enon....hihii..emi dah gok gambar nya semua...siap ada kat emi lagi...emi editkan 10 ....kak shila suruh...hihii...akhirnya jumpa blog kak enon